PEMBANGKANG DAN FITNAH, BERPISAH TIADA.

KERAJAAN HARUS BERTINDAK PANTAS TANGKIS SERANGAN PEMBANGKANG - KHAIRY JAMALUDDIN

06 Nov 2016

Keganasan Persespsi atau firnah di laman sosial hari ini memang tidak dapat disangkal lagi. Apatah lagi kegasanan persepsi ini dilemparkan melalui badan-badan politik yang tugas mereka hanyalah menimlbulkan persepsi untuk meraih undi dan akhirnya ramai yang terpedaya.dengan persepsi jahat itu.

"Sebagai contoh dakwaan Ahli Parlimen Pandan Rafizi Ramli, Lembaga Tabung Haji kerugian RM3.09 bilion dijawab dengan lengkap dan dalam masa yang pantas oleh Pengarah Urusan Kumpulan Tabung Haji Datuk Johan Abdullah. Malah saya difahamkan isu ini juga akan dijawab di Parlimen dalam masa terdekat," kata Ketua Pemuda UMNO Khairy Jamaluddin.

Kerajaan juga harus bertindak pantas dalam menjawab sebarang dakwaan dan tuduhan pihak pembangkang bagi memastikan tidak wujud persepsi negatif.

Beliau turut berkata sebarang dakwaan jangan dibiarkan tidak dijawab dalam tempoh yang lama, dan perlu dijawab oleh pihak berwajib selewat-lewatnya dua hari selepas sesuatu isu ditimbulkan

Ditanya mengenai sebuah portal berita tempatan yang didakwa menerima dana daripada kumpulan asing, Khairy berkata Bank Negara dan polis harus menyegerakan siasatan untuk membuktikan sama ada dakwaan itu benar atau sebaliknya katanya,
   
© 2016 Barisan Nasional. Hakcipta terpelihara.

http://www.barisannasional.org.my/news/kerajaan-harus-bertindak-pantas-tangkis-serangan-pembangkang-khairy

Catatan popular daripada blog ini

KAD WARGA EMAS UNTUK 60 TAHUN KE ATAS

UPKO GESA PEWUJUDAN MAJLIS DAERAH TELUPID

MVT 1 - Pejabat Daerah Tongod 2